Senin, 01 Agustus 2016

Contoh Proposal Usaha Makanan

Contoh Proposal Usaha Makanan - Apabila seseorang mahu membuka perniagaan makanan, jarang daripada mereka berfikir untuk membuat satu cadangan sebagai makanan, bukan? Tetapi adakah anda tahu bahawa jika seseorang tidak membuat cadangan dari awal lagi, dia akan menyesal di kemudian hari?

Berikut adalah satu Contoh Proposal Usaha Makanan yang mungkin diperlukan untuk usahawan yang mahu pergi dan bekerja pada perniagaan makanan ringan, makan rumah atau makanan ringan dengan modal kecil. Propoal biasanya dimasukkan ke dalam perbadanan sebagai satu bentuk kerjasama atau meminta agensi-agensi berkaitan seperti Jabatan pererintahan PKS kerana permintaan perniagaan untuk dana.

Ia seolah-olah, pada awal seseorang membuka perniagaan makanan, Contoh Proposal Usaha Makanan nampaknya tidak mereka perlukan. Kebanyakan mereka berfikir, "Ini adalah sebuah perniagaan makanan. Bukan kilang besar. Mengapa cadangan perniagaan membuat makanan?". Tetapi jika rasa anda ditanya sama ada anda ingin perniagaan anda berjalan di tempat, sudah tentu jawapannya tidak, bukan?

Sumber : http://www.kumpulan-contoh.com/2016/08/contoh-proposal-usaha-makanan.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar